Sunday 6 December 2015

Filled Under:

''PATUTLAH KENA CERAI, KAKI CLUBBING TAK SUDAH SUDAH'' - KOMEN NETIZEN KEPADA NORA DANISH




Baru-baru sekeping gambar Nora Danish berhibur di pusat kelab malam menimbulkan perbalahan antara peminat Nora Danish. Ramai yang menyifatkan Nora Danish sudah terlalu tua untuk berhibur dan ada pula yang membeza-bezakan cara hidup Nora Danish dengan Fasha Sandha.

Salah satunya komen netizen berbunyi ''patutlah kena cerai, kaki clubbing tak sudah sudah''. Malahan ramai yang melahirkan rasa kesian kepada Rayqal dengan gaya hidup Nora Danish yang terlalu bersosial.


Malah ramai yang memuji Fasha Sandha yang kini berubah menjadi seorang ibu yang penyayang selain berubah ke arah hidup yang lebih baik.










Gambar Nora Danish berada di disko menjadi perbalahan antara peminat.. Sepatutnya sebagai Ibu kepada raykal, Nora Danish perlu tunjuk tauladan yang baik.



Berbalik kepada Nora Danish, Netizen mengharapkan Nora Danish lebih meluangkan masa dengan raykal dan mengurangkan aktiviti malam dengan berpakaian seksi. Ada yang meyindirkan meminta gambar nora di kelab malam ini disimpan untuk tatapan si Raykal bila besar nanti. sebagai ibu sepatutnya Nora menunjukkan teladan yang baik untuk anak.







0 comments:

Post a Comment