Friday 4 December 2015

Filled Under:

MANGSA YANG DIHENTAM FAZURA KINI BERSUARA l INI JAWAPANNYA




2-3 hari ini nama Fazura menjadi perhatian netizen di laman sosial ekoran salah faham dengan pengikut di instagram. Tambah memburukkan lagi apabila Fazura enggan memohon maaf dengan individu terbabit.


Menerusi Mstar, Vii Narza kini membuka mulut berkaitan salah di antara dia dengan fazura. Menurut beliau, tidak terniat di hati untuk mencerca fazura dan rakannya..

"Secara jujurnya KimK yang saya maksudkan adalah Kim Kardashian bukan seperti Fazura faham.

"Saya adalah orang biasa yang meminat dia (Fazura), kenapa saya nak komen buruk pasal gambar tersebut yang dia muat naik," katanya.


sebelum ini, fazura telah memuat naik gambar di instagram bersama rakannya dan dan Vii Narza telah meninggalkan komen di mana menyamakan kawan nya itu seperti KimK atau Kim Kardashian.




Tak lama kemudian, Fazura telah memuat naik sekeping lagi gambar menghentam tindakan Vii Narza yang dianggapnya KimK tu seperti ayat mencarut dan menyelar sikap Vii Narza.

Terbaru, Fazura dikatakan telah membuat laporan polis berhubung isu ini dan Vii Narza menyerahkan semuanya kepada Fazura untuk menyelesaikannya secara baik. 




0 comments:

Post a Comment